Hulp nodig?

Vind de informatie die je nodig hebt met onze FAQ.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Voor alle bestellingen van boven de €20 betaal je geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen rekenen wij €3,95. Wanneer je jouw bestelling voor 16:00 op een werkdag plaatst, wordt deze dezelfde dag nog overgedragen aan PostNL. Zij leveren jouw pakket - in de meeste gevallen - dan de volgende werkdag bij jou af.

Naar welke landen verzenden jullie?
Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België. Wil jij heel graag een Lanae sieraad buiten Nederland of België ontvangen? Neem dan even contact met ons op en dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Mijn bestelling
Waar vind ik mijn ordernummer?
Als je al een account hebt op onze website, dan kun je jouw ordernummer op de 'Mijn bestellingen' pagina vinden. Wanneer je geen account hebt dan kun je jouw ordernummer nog vinden in de bevestigings e-mail die je van ons hebt ontvangen, nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Als je nog iets aan je bestelling wilt toevoegen of je bezorgadres wilt wijzigen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Ons team werkt eraan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer deze eenmaal is verwerkt kunnen wij helaas niet meer jouw bestelling aanpassen.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Wij houden je graag zo goed mogelijk op de hoogte. Daarom ontvang je voor iedere status wijziging een e-mail. Wanneer je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst ontvang je ook een e-mail met daarin een Track & Trace code. Via deze code kun je precies in de gaten houden waar jouw pakketje zich nu bevindt.

Retouren
Kan ik mijn sieraad retour sturen?
Natuurlijk! Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling je sieraad nog retour sturen. Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is. Oorbellen kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

Kan ik een sieraad gratis retourneren?
Je kunt bij Lanae zonder kosten jouw sieraad retour sturen. Je kunt in dit geval ervoor kiezen om een vervangend product of een tegoedbon te ontvangen. Mocht je liever je geld terug krijgen, dan is dat uiteraard ook geen enkel probleem. In dat geval rekenen we €6,15 verzendkosten.

Hoe kan ik iets retour sturen?
We hebben ons best gedaan om dit zo makkelijk mogelijk te maken. Hiervoor hebben we een speciaal retour portaal aangemaakt.

Verzorging en kwaliteit
Hoe gebruik ik het sieraden doekje?
Om jouw sieraad mooi te laten glanzen, wrijf je er zachtjes over met het sieraden doekje dat je bij jouw sieraad hebt ontvangen. Zorg ervoor dat jouw sieraad stof en vuil vrij is, voordat je deze opbergt.

Bieden jullie garantie?
Op ieder sieraad ontvang je 365 dagen garantie. Deze garantie gaat in vanaf de dag dat je jouw sieraad hebt besteld. Wij nemen alle schade op ons die is veroorzaakt door vocht of een fout in de afwerking van jouw sieraad. We werken samen met de beste fabrikanten, die de sieraden met de hand uit duurzame materialen maken. We hebben vertrouwen in de kwaliteit van onze producten, vandaar dat we jou 1-jaar lang garantie kunnen bieden. Dit betekend wel dat we geen garantie bieden voor verloren voorwerpen, krassen die zijn ontstaan door slijtage bij normaal gebruik (zo ook gebogen ringen of gebroken kettingen), niet normaal gebruik of opslag van jouw sieraad en elke wijziging die is aangebracht door een externe partij.

Cadeau
Kan ik mijn bestelling laten inpakken en er een notitie bijvoegen?
Helaas bieden wij op dit moment geen mogelijkheid aan om een notitie toe te voegen aan een bestelling. Ook kunnen wij op dit moment jouw bestelling niet inpakken in cadeau papier.